Intro....

Terapeutul folosindu-se de proprii receptori, de pasiunea, cunostintele si mainile sale, reuseste sa relaxeze, sa elibereze tensiuni, sa vindece si sa aduca o stare de bine.
Datorita profunzimii acestei interactiuni pacient - terapeut, maseurul are norocul de a "socializa" la un alt nivel, mult mai profund si de cele mai multe ori, fara cuvinte...

Tratamentele se efectueaza doar in localitatea Baia Mare, la domiciliul clientului!



marți, 20 iulie 2010

...Tarife...

Tarifele
-> masaj de relaxare - 60 ron/ 60 min
-> masaj terapeutic - 50 ron/ 50 min
-> reflexoterapie - 50 ron/ 60 min
-> anticelulitic - 60 ron/ 60 min
- > terapie spirituala si energetica Reiki - 50 ron/ 60 min
  Sedinta combinata - 100 ron/ 90 min

Produsele si cremele sunt profesionale fiecare fiind folosite in anumite scopuri!
Terapiile se realizeaza la domiciliul clientului astfel se va asigura o mai buna relaxare,(atat in timpul sedintei cat si dupa) precum si comunicare client/ terapeut.

Un comentariu:

  1. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere